Повернення та обмін товарів у магазині SportNutrition.com.ua здійснюються відповідно до законодавства України щодо захисту прав споживачів.
Повернути чи обміняти товар можна протягом 14 календарних днів, тобто з дня оплати у магазині чи на пошті.
Поверненню або обміну підлягає товар тільки належної якості, який:
- не був у використанні;
- у якого збережено цілісність товару та пакування;
- є документ, що підтверджує оплату (чек);
- товар не входить до списку товарів належної якості, повернення яких заборонено законодавством України (бинти, пояси, корсети, продовольчі товари).
Товари, які не підлягають обміну та поверненню:
- будь-які товари після закінчення 14 календарних днів з моменту покупки;
- товари з ознаками використання чи споживання;
- товари з ушкодженнями (за винятком заводського браку).
Як зробити повернення товару?
Ви можете повернути товар, зв'язавшись із нами будь-яким зручним способом, після чого наш менеджер надасть усю необхідну інформацію.
Для повернення вам знадобиться чек і сам товар. Якщо чек втрачено, вкажіть номер мобільного телефону, за допомогою якого було оформлено замовлення.
Процедура повернення товару:
- зв'яжіться з нами для оформлення запиту на обмін чи повернення товару;
- після отримання запиту наш менеджер надасть реквізити для відправки товару поштою;
- при відправленні товару поштою запакуйте його згідно з правилами перевізника. Доставка оплачується вами (якщо буде знайдено брак, ми компенсуємо вам вартість доставки на банківську картку).
Важлива інформація для повернення товару поштою
- Ми не приймаємо повернення посилок з післяплатою.
- При поверненні товару поштою чи кур'єром ми повернемо гроші на вашу банківську картку протягом 7 календарних днів після отримання товару.
- При поверненні до магазину ми повернемо гроші готівкою у день повернення або на вашу банківську картку протягом 3 робочих днів після отримання товару.
Зверніть увагу! Ми не приймаємо на повернення товар, який було відкрито. Усі сумніви щодо якості чи смаку необхідно підтверджувати спеціалізованою експертизою згідно з ч.14 ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів", яку замовляє та оплачує покупець. На жаль, суб'єктивні судження клієнтів про смак, консистенцію тощо не є аргументом для дистриб'юторів і такий товар не приймається для заміни.
Разом з тим, хочемо запевнити вас, що ми продаємо виключно оригінальні товари світових брендів, які мають сертифікати та пройшли необхідні лабораторні перевірки продукції відповідно до заявленої виробником якості.
Вдалих покупок!